دوره های آموزش فست فود

دستورات غذایی- شیرینی- کیک

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دوره های آموزش فست فود

تاریخچه فست فود:

فست فود یا غذای حاضری غذایی است که از رستوران‌های فست فود تهیه می‌شود. انواع ساندویچ، انواع برگرها، فیله ی استیک گوشت یا مرغ، سیب‌زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، ، انواع پیتزا و انواع سالاد در فهرست غذای رستوران‌های فست فود به چشم می‌خورد. از آنجایی که راه‌اندازی فروشگاه‌های فست فود نیاز به امکانات چندانی ندارد و فضای بزرگی هم نمی خواهد، نمونه‌های شخصی و مستقل آن، مخصوصاً در کشورهای در حال توسعه مثل کشور خودمان، رو به افزایش است. در مقابله با موج حملاتی که علیه صنعت فست فود صورت می‌گیرد، صاحبان این صنعت پُرسود خیلی سعی کرده‌اند تا عبارت فست فود (fast food) را از ذهن مردم پاک کنند و به جای آن عبارت "رستوران‌های خدمات فوری" را جا بیندازند، اما مردم در سرتاسر دنیا به این نوع غذا می‌گویند: "فست فود". اگرچه ترجمه این عبارت به فارسی همان "غذای حاضری" است، اما در این مطلب از همامنوی فست فود با توجه به اصول نوشته می شود، مناسبترین تجهیزات با توجه به منوی طراحی شده خریداری می شود و با آموزش دوره های فست فود درست پرسنل به بهره برداری می رسد. اگر اولین قدم در راه اندازی فست فود را درست بردارید، می توانید از بسیاری هزینه هایی که ممکن است در ادامه متحمل شوید جلوگیری کنید. چون بسیاری از این هزینه ها ناشی از اشتباهات و آزمون خطا در راه اندازی فست فود می باشد. مشاوران و متخصصین راه اندازی فست فود در مجموعه الفبای رستورانی تمامی خدمات در این زمینه را از ابتدا تا انتها به مشتریان ارایه می دهند و شما را در موفقیت فست فودتان یاری می کند عبارت آشنای فست فود استفاده کرده‌ایم.

آموزش فست فود

دوره های آموزشی فست فود :

شاید با دیدن عنوان این مطلب از خود بپرسید که آیا برای تهیه غذاهایی فست فودی هم نیازی به آموزش هست؟ این مدل از غذاها بسیار آسان پز هستند و اغلب به دلیل همین ساده بودن است که نام آن فست فود گذاشته شده است. با این حال چرا فردی باید در یک دوره آموزشی فست فود شرکت کند؟
در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که برخی از کارها به ظاهر آسان هستند و نیازی به تخصص چندانی ندارند. آشپزی و تهیه فست فودهای مختلف هم جزو این دسته از کارهای به ظاهر ساده هستند. اما وقتی صحبت از راه اندازی فست فود محبوب به میان می آید، داشتن تخصص در تهیه این نوع غذا در حجم بالا و در زمان سریع به گونه ای که مشتریان منتظر نمانند و از غذا لذت ببرند، می تواند حیاتی باشد. اگر دقت کرده باشید در هر شغل و حرفه ای افراد زیادی مدعی متخصص و حرفه ای بودن، هستند. اما زمانی که وقت عمل فرا می رسد و شغل خود را راه اندازی می کنند، اغلب با شکست های بسیار بدی روبرو می شوند. در ادامه قصد داریم این بحث را باز کرده و نکات بسیار ارزشمندی را به شما خاطر نشان کنیم.
در جواب این سوال باید گفت که دو تفاوت اساسی بین کلاسهای آموزش حرفه ای فست فود و کلاسهای آشپزی به چشم میخورد. اول اینکه در کلاسهای آموزش حرفه ای فست فود از دستگاهها و تجهیزات حرفه ای فست فود استفاده میگردد. یعنی شما در این کلاسها با همان دستگاهها و تجهیزاتی کار میکنید که در یک فست فود واقعی وجود دارند. تفاوت دوم این است که در کلاسهای آموزش حرفه ای فست فود، شما تنها آشپزی یاد نمیگیرید. بلکه کار با دستگاهها، تنظیمات، نگهداری و نظافت تجهیزات، همچنین جانمایی و چینش دستگاهها، اصول مدیریت آشپزخانه فست فود، مواد اولیه و … همگی به شما آموزش داده خواهند شد. بنابراین مجددا به شما پیشنهاد میکنیم در کلاسهای آموزش حرفه ای فست فود شرکت کنید.

چرا باید کلاس آموزش فست فود را بگذارنیم؟

اگر لیست برندهای محبوب جهان را دیده باشید، قطعا نام مک دونالد به گوش شما خورده است. مک دونالد نام یکی از برندهای شناخته شده جهان است که با خلاقیت و ایده پردازی دو برادر که عاشق ساخت فست فودها سریع بودند، چشم به جهان گشود. این دو برادر با توجه به اینکه مردم عاشق سرعت هستند و دوست دارند غذای سریع و خوش طعم را میل نمایند، این ایده را خلق کردند. این روزها شعب مختلف این رستوران در جای جای آمریکا به چشم می خورد. ایده ای که با تکیه بر خلاقیت، کیفیت و سرعت بنا شده بود. ایده ای که نیاز مشتریان را رفع می کرد.

آموزش فست فود

اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت هر انسان موفقی می توانید صدها انسان را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت آنها صدها انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند و هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صدها نفر دیگر هستند که رویای موفق شدن را دارند. این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارند و به تکرار زندگی روزمره خود می‌پردازند.

رستوران فست فود :

یک رستوران فست فود که به عنوان یک رستوران سرویس سریع (QSR) در صنعت نیز شناخته می شود، یک نوع خاص از رستوران است که غذاهای فست فود را سرو می کند و دارای حداقل سرویس که میز و صندلی است تشکیل می شود. غذاهایی که در رستوران های فست فود سرو می شوند، معمولاً بخشی از “رژیم غذایی شیرین” است که از منوی محدود تهیه می شود، از قبل به صورت عمده به صورت عمده طبخ می شوند و برای سفارش غذا داغ نگه داشته می شود و هنگامی که طبخ به پایان رسیده، بسته بندی می شود و معمولاً در دسترس برای سرو شدن قرار می گیرد. رستوران های فست فود معمولاً جزئی از یک کار زنجیره ای رستوران یا فرنچایز هستند که از طریق کانالهای تأمین کنترل شده، مواد استاندارد و / یا غذاهای آماده و کاملاً آماده را برای افراد فراهم می کنند.

آموزش فست فود

پلان آشپزخانه و خريد تجهيزات فست فود:

با توجه به اندازه و متراژ آشپزخانه و با در نظر گرفتن منوی فست فود يک پلان اوليه براي آشپزخانه طراحی می شود که شامل جانمايی تجهيزات فست فود و تاسيسات الکترومکانيکال می باشد. بعد از جانمايی تجهيزات نوبت به خريد دستگاه ها می رسد. کارشناسان فروش مجموعه الفبای رستورانی با مشاوره در زمينه خريد مناسبترين تجهيزات به شما کمک ميکنند تا بهترين و مناسبترين دستگاههای فست فود را با بهترين قيمت خريداری کنيد.خريد تجهيزات فست فود شامل دستگاه های خط برگر،خط ساندويچ، خط پيتزا ، خط کنتاکی،يخچال و فريزر،تجهيزات آماده سازی و … ميباشد.از آنجايی که ممکن است خريد دستگاه های فست فود هزينه زيادی را در بر داشته باشد شما ميتوانيد از طريق مشاوره با کارشناسان فروش ما اقدام به خريد تجهيزات کارکرده فست فود کنيد.

جهت اطلاع از ساعت برگزاری و هزینه ی کلاس فست فود آموزشگاه شیرین بیان با تلفن های ذیل تماس بگیرید

تلفن آموزشگاه : ٢٢١٢١۰۶۴

تلفن همراه فقط در مواقع ضروری : ۰٩١٢٣۵۰۶٧٩۶

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.