آموزشگاه کافی شاپ

دستورات غذایی- شیرینی- کیک

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آموزشگاه کافی شاپ

کافی شاپ چیزی بین کافه و رستوران است که هم قهوه و انواع نوشیدنی ها در آن سرو میشود و هم غذای گرم و سرد. از زمان فراگیر شدن قهوه، کافی شاپ در ایران، محلی برای سرو قهوه و دورهمی مشتریان و افراد و محلی برای شعرخوانی و کتاب خوانی بوده است. به همی دلیل از همان ابتدا چیدمان و دکوراسیون کافی شاپ ها بصورت گفتگو محور و دور همی چیده می شود. در نوع چیدمان کافی شاپ، میتوان میز و صندلی ها را جلوی کافی شاپ و در محیط باز و تراس طراحی کرد تا مشتریان با حال و هوای بهتر و استمشام هوای تازه، از غذایی که سفارش داده اند بیشتر لذت ببرند.
دوست عزیز ! اگر شما جز همون افرادی هستی که یه کار، درآمد و زندگی معمولی راضیت نمی کنه می تونی با کمک گرفتن از کسانی که الان جز بهترین ها هستند، برای داشتن یک شغل پردرآمد یک مسیر مطمئن و سریع رو پیدا کنی :
اگر قصد داری یک کافی شاپ، کافه یا رستوران داشته باشی می توانید با گذروندن دوره ی آموزش کافی شاپ، مدیریت یک کافه یا رستوران مدرن رو به دست بگیری و

حتی توی این دوره ها می تونی قبل از خرید یا اجاره ی ملک، با کمک و راهنمایی استاد محاسبات ملکی برای راه اندازی کافی شاپ، کافه یا رستوران خودت رو بررسی کنی. اگر هم خودتون در حال حاضر مدیر کافی شاپ، کافه یا رستوران هستید بعد از پایان دوره ی آموزش راه اندازی و مدیریت کافی شاپ می تونید بیزنس خودتون رو به نحو چشمگیری گسترش بدید.

دوره های کافی شاپ

کلاس کافی شاپ:

دوره کافی شاپ از جمله دوره های پرطرفدار و پایه ای کافی شاپ می باشد. این دوره برای کسانی که می خواهند در حیطه ی کافی شاپ مشغول به کار شوند بسیار مفید و ضروری است. این دوره به صورت تخصصی بار گرم و سرد را آموزش می دهد و تمامی اقلام منو از جمله نوشیدنیهای گرم, نوشیدنیهای سرد, دسر و بستنی , اسموتی ها و شیک ها و گلاسه ها و … ) را شامل می شود. کلاس های کافی شاپ کاملا عملی بوده و هنرجویان بصورت عملی و بدون محدودیت با دستگاههای صنعتی کار کرده و یک منوی جامع بین المللی کافی شاپ را یاد می گیرند.

اهداف کلاس های کافی شاپ :

هنرجویان در این دوره با اصول اولیه ی کافی شاپ، نحوه ی برخورد با شرایط خاص، جلب رضایت مشتری و روانشناسی برخورد با مشتری را آموزش می بینند. در پایان هنرجویان می توانند به عنوان کافی من در کافی شاپ های ایران و خارج از کشور مشغول به کار شوند

چرا باید در این کلاس ها شرکت کنیم :

دلیل دیگر ضرورت شرکت در کلاس آموزش کافی شاپ و نگاه آکادمیک و تخصصی به این رشته ، سرسخت بودن رقبا در این حوزه است. همانطور که می دانید امروزه بسیاری از مردم بطور مداوم یا غیر مداوم ، ساعاتی از روز خود را در کافی شاپ ها سپری می کنند. عده ای برای خوردن و نوشیدن خوراکی های مورد علاقه شان ، عده ای برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان ، برخی برای برگزاری مراسم های مختلف مانند جشن تولد ، بعضی دیگر جهت رفع خستگی پس از یک روز کاری سخت و حتی عده ای جهت انجام کار. اما نکته مهم در اینجا این است که هرکدام از افراد بالا از میان این همه کافی شاپ موجود در سطح شهر ، کدام یک را انتخاب می کنند و کدام کافه برای مشتریان یک کافی شاپ ایده آل به حساب می آید که می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای ذکر شده در بالا و بسیاری موارد دیگر باشد.

دوره های آموزشی کافی شاپ

طی کردن دوره آموزش کافی شاپ چه مزایایی دارد؟

بعد از یادگیری دوره آموزش کافی شاپ، می توانید به واسطه مهارت حرفه ای که دارید ، در کافی شاپ های شهرتان ، کافی شاپ رستوران ها و یا هتل ها راحت تر استخدام شده و شغل و درآمد خوبی داشته باشید
پس این یک فرصت خوب برای آموزش باریستا شدن و یادگرفتن نکات وترفندهای حرفه ای بارمنی است. بعد از این دوره و با یادگیری تکنیک ها و مهارت های ارائه شده، در زمانی که نمی توانید به رستوران ها و کافی شاپ های گران قیمت مراجعه کنید و فرصت و شرایطتان اجازه لذت بردن از منوهای لوکس این مراکز تفریحی را به شما نمی دهد، در عوض این فرصت را دارید که همان منوهای لوکس و گران را با کمترین هزینه، خودتان در منزل درست کنید و با سرو آن ها در مهمانی ها و جشن هایتان برق هیجان ، شادی و لذت را در چشمان دوستانتان ببینید.

اکنون !

این شمایید که تصمیم می گیرید که از این فرصت استفاده می کنید و با یادگیری این دوره ها و کسب مهارت های جدید ، موقعیت شغلی جدید و درآمد بهتری برای خودتان خلق میکنید و از این تغییرات لذت می برید.
این شمایید که تصمیم می گیرید که با یادگیری این آموزش ها، شأن و موقعیت و هنر خودتان را در نظر همسرتان، دوستانتان و اطرافیانتان نشان می دهید و فردی متفاوت دیده می شوید.

 

دوره های آموزشی کافی شاپ شیرین بیان :

بارتندری ، ميكسولوژی ، باريستا

گواهينامه با كد بين المللی از فنی حرفه ای

٥ جلسه ٤ ساعته

آموزشگاه کافی شاپ شیرین بیان با مدیریت خانم حسینی کارشناس و داور بین المللی صنایع غذائی - مدرس سازمان صداوسیما مفتخر است . آموزش حرفه ای کافی شاپ را با تیم حرفه ای خود برگزار کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره "٢٢١٢١۰۶۴ " تماس حاصل فرمائید و یا به سایت شیرین بیان مراجعه نمائید. ساعت پاسخگویی از ٩ الی ٢۰

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.